Obserwatorzy

piątek, 23 czerwca 2017

FIT SERNIK Z TRUSKAWKAMI



Dzisiaj proponuje Wam fit serniczek z truskawkami. Lekki, zdrowy a do tego nieziemsko smakuje. Idealny w sezonie letnim, aby móc go postawić na stół zarówno dla rodziny, jak i innych gości. Z całego sernika mi udało się wywalczyć tylko jeden kawałek bo reszta została natychmiast porwana.

Składniki:
1 kg zmielonego sera  (ja najbardziej lubię ten z biedronki, ewentualnie „Jana”)
0.5 kg truskawek
3 łyżki żelatyny
¾ szklanki cukru (zdrowsza wersja, której ja użyłam àksylitol)

Truskawki zblendować razem z cukrem. Następnie żelatynę rozpuścić w gorącej wodzie i dokładnie wymieszać, aby nie powstały gródki.
Do miski przełożyć twaróg, wlać zblendowane truskawki i wszystko zmiksować do połączenie składników. Następnie dalej miksując wlać rozpuszczoną żelatynę.
Tak przygotowaną masę przelać do tortownicy o średnicy 26 cm. Wstawić do lodówki aż masa stężeje.

Składniki na górę:
1 galaretka o smaku truskawkowym ( u mnie firmy CELIKO)
Truskawki do dekoracji

Przygotować galaretkę zgodnie ze wzorem na opakowaniu. W tym czasie przekroić truskawki na połówki i ułożyć je na serniku wedle uznania. Zalać górę ostudzoną galaretką i ponownie wsadzić do lodówki do stężenia.


Smacznego


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz